سلام دوستان عزیزمادیان الهی درحقیقت یک دین بیش نیست و پیامبران الهی هرکدام مقداری از پیام های خداوند را به ما رسانده اندو بریک مسلمان واجب است به تمام پیامبران الهی ایمان داشته باشد وبه پیام های آنان مادامی که نسخ نشده یا تحریف نشده عمل کند اعم از دستورات اخلاقی و...لذا یک مسلمان واقعی هم زردتشتی هست هم مسیحی هم مسلمان چون تسلیم واقعی تمام پیامبران خداوند هست و در یک کلام هرانچه همه خوبان عالم دارند را دارد و او تسلیم حقیقت هست وفرقی ندار پیامبری که آمده از ایران یا از فلسطین مثل مسیح یا از عرب باشد رفتار نادرست برخی متولیان دینی هم الزاما دینی نیست بلکه بخاطر شهوت پرستی و دنبال دنیا رفتن ربطی به اسلام حقیقی ندارد البته اونام خوب بد دارندمسیحیت یکی از ادیان الهی میباشداما متاسفانه وجود احکام ضد عقل موجود در کتاب مقدسو همچنین سندیت نداشتن کتاب مقدس فعلی این را میر ساندکه این دین دچار تحریف شده است و هرچند مسیح را قبول داریماما باید دین و آیین دیگری بجوییم در ضمن تعارف نکنید اگه انتقادی بر من وارده را بفرمایید عشق.دین.محبت...
ما را در سایت عشق.دین.محبت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: شنبه 30 دی 1396 ساعت: 10:41